lensamassa

Merakam Segenap Babak Dalam Masyarakat Dan Kehidupan

Kenduri saje – Jumpa kawan-kawan @ Dewan MBPJ

leave a comment »

Assalamualaikum.

Angka tiga sangat sesuai untuk hari ini iaitu Ahad, 22 Mei 2011. Ini kerana saya telah menghadiri tiga majlis kenduri. Sepangjang hayat saya, inilah baru kali pertama saya menghadiri banyak majlis kenduri kahwin dalam masa satu hari.

Penat memanglah tidak dapat dinafikan. Tambah lagi perut yang kenyang, memang membuat mata kuyu ketika memandu.

Namun, dalam tiga majlis kenduri ini, ada satu majlis yang menemukan saya dengan rakan-rakan di universiti dulu. Sebenarnya baru lagi tamat belajar. Walaubagaimanapun, inilah gambar kawan-kawan bersama pasangan dan anak yang telah saya ambil.

Moga kita berjumpa lagi. Sekian. 🙂

Written by lensamassa

May 22, 2011 at 1:40 pm

Posted in Jalan-jalan

Leave a Reply

