lensamassa

Merakam Segenap Babak Dalam Masyarakat Dan Kehidupan

Sang Pepatung

leave a comment »

Assalamualaikum.

Sebelum pulang kerja tadi sempat saya mengambil gambar serangga pepatung ini. Lokasi hanya sekitar bangunan tempat saya bekerja. Sebenarnya tujuan awal adalah untuk mencuba lensa baru yang dibeli malam semalam tetapi bila dilihat kembali gamabr ini agak menarik bagi penglihatan mata saya. Bagi penglihatan mata saudara/i tentulah saya tidak tahu.

Inilah gambar sang pepatung yang hendak saya kongsikan. Semoga suka untuk melihatnya.

Sekian. 🙂

Written by lensamassa

May 25, 2011 at 10:57 am

Posted in Lensa Alam

Leave a Reply

