lensamassa

Merakam Segenap Babak Dalam Masyarakat Dan Kehidupan

Majlis Pertunangan

leave a comment »

Assalamualaikum.

Semalam saya sempat menghadiri majlis pertunangan emak saudara pupu saya. Kesempatan ini saya tidak akan lepaskan kerana dapat berjumpa sanak saudara dari sebelah almarhum ayah saya. Saya leka mengambil gambar dan bersembang dengan saudara mara tetapi saya lupa untuk menanyakan nama sebenar emak saudara pupu saya ini dan nama tunangnya. Saya hanya biasa dengan gelaran dalam keluarga. Jadi saya tidak dapatlah mempamerkan namanya pasangan yang bertunang itu di post kali ini.

Inilah serba sedikit gambar yang berjaya saya ambil dan edit. Moga anda semua suka untuk melihatnya.

Semoga ikatan pertunangan emak saudara pupu saya akan berkekalan hingga termeterai ikatan pernikahan.

Sekian. 🙂

Written by lensamassa

June 6, 2011 at 8:39 am

Posted in Lensa Raja Sehari

Leave a Reply

