lensamassa

Merakam Segenap Babak Dalam Masyarakat Dan Kehidupan

Forum: Mat Indera – Pejuang Atau Pengkhianat Kemerdekaan

leave a comment »

Assalamualaikum.

Rabu, 7 September 2011, jam 8.15 malam di Dewan Perhimpunan Cina Kuala Lumpur, telah diadakan sebuah forum yang bertajuk “Mat Indera – Pejuang Atau Pengkhianat Kemerdekaan”. Saya telah menghadiri forum ini atas dasar ingin tahu saya tentang isu ini. Forum ini telah dihadiri oleh 3 panel jemputan iaitu Tuan Haji Mat Sabu, Prof. Aziz Bari dan sdr. Hishamuddin Rais. Kehadiran audien sangat menggalakkan hingga dewan yang menjadi lokasi forum berasak dengan dengan manusia dan kerusi tidak mencukupi hingga ada yang duduk bersila. Saya tidak mahu mengulas panjang tentang forum ini. Saya cuma mahu berkongsi gambar yang dapat saya rakam. Namun, sebenarnya saya agak kecewa kerana tidak dapat merakam gambar ketika forum sedang berlangsung. Ini adalah disebabkan keadaan dalam dewan yang sesak dan menyukarkan pergerakan. Gambar yang dapat dirakam oleh saya hanya selepas forum tamat.

Sekian. 🙂

Leave a Reply

